[Kolbjørn Stuestøl]
Sjølv om det vel eigentleg ikkje er eit programnamn, oppfattar eg IDE nesten slik. Forkorting for"Integrated Development Environment". Bør det likevel omsetjast til «utviklingsmiljøet for Basic» eller noe liknande?
Aner ikke om det bør oversettes, men jeg oversetter oftest IDE til programmeringsomgivelse, ikke utviklingsmiljøet. Kanskje noe å vurdere?