Lars Ivar Igesund m.fl. nemner i samband med omsetting av Yzis problem med ordet "opasitet". Eg driv og småputlar med omsetting av Gimp til nynorsk.
"Opacity" har eg i dei fleste tilfella omsett med "dekkevne". I spesialtilfelle har eg brukt "opasitet". "Ugjennomsiktigheit" blir *for* oppkonstruert. Har større problem med å finna eit dekkande ord for "Transparency". Har konstruert ordet "transparensitet", men kanskje det finst betre forslag? Helsing Kolbjørn Stuestøl
--------------------------------------------------------------------------------
IKT i praksis.
IT-pedagog Kolbjørn Stuestøl Stuestøl N4580 Lyngdal webside: http://home.online.no/~kol-stue/