Yngve Spjeld-Landro skreiv 26.02.2021 01:05:
Nynorskutgaven av Debian Installer kunne trenge litt kjærlighet. Bokmålsutgaven er 100% komplett.
Kor tid må arbeidet vera avslutta?
Viss du (eller nokon andre) er interessert i å omsetta filene, så kan eg gjera klar ei grovomsetting frå bokmål til nynorsk via Apertium. Eg har oppdatert versjon av både Apertium (som kan vera litt stress å installera) og Pology. Berre send meg ei .zip-fil med .po-filene for nynorsk og bokmål.