torsdag 5. februar 2004, 21:14, skrev Karl Ove Hufthammer:
Går det greitt å omsetta «root» til «rotbrukar».
Det burde gå. Allikevel: Det er et godt spørsmål, for det er ulike ord i bruk, har iallefall hørt «superbruker» også; og på Windows bruker de vel «administrator» ... Tror jeg liker superbruker best, men er ikke fremmed for rotbruker heller. Andre kreative forslag? :-)
-Axel