Det kan se ut til KDE-gjengen kun ligger en uke etter skjemaet for utgivelse av ny KDE 18 august. De har valgt å gi ut herligheten nesten midt i ferien :-). Spørsmålet nå er om vi er i stand til å få ferdig kdebase og kdelibs før utgivlesen av KDE 3.3.
Status for oversatte strenger: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nn/index.php http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/index.php
Litt om timeplanen for utgivelse: http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.3-release-plan.html http://dot.kde.org/1090503271/
mvh Knut