Torsdag 10. februar 2005 03:05 skreiv Knut Yrvin:
Da er det bare å kjøre på med oversetting av KDE til nynorsk og bokmål :-)
http://dot.kde.org/1107971557/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/
... for ikkje å gløyma samisk, som heldigvis er i rute att til KDE 3.4.
Eg har i dag synkronisert omsetjingane våre mot KDE, så det har sikkert kome inn nokre nye strengar her og der. (Lynnedslag med påfølgjande (kort) straumbrot og (langt) nettbrot gjorde at ting tok litt lengre tid enn eg tenkte i kveld ...)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes