On Wed, 2008-05-14 at 17:35 +0200, Eirik B. wrote:
Hei. Eg sat og bladde litt i arkiva til denne e-postlista, og fann:
Lag ein e-post som inneheld ei god skildring av feilen. […] Send e-posten til e-postlista for omsetjarar
<i18n-no<at>lister.ping.uio.no>.
Men, Lars Aronsson skreiv:
i18n-no administreras av GNU Mailman 2.1.9. Du får bara skicka brev om du är medlem på listan, alltså från en avsändaradress som är medlem.
Her er det vel eit problem?
tja... alle meldingar frå ikkje-medlemer vert lagt i ei kø som eg sjekkar manuelt ein gong i blant, og då vil ikkje-spam godkjennast. av og til kan det dessverre gå ei veke utan at eg sjekkar, men så tidskritisk er det vel sjeldan?
(forøvrig kunne det gjerne vore ein person til som administrerte lista om nokon vil melde seg friviljug.)