[Arno Teigseth]
Resultat av kjapp test:
Takk for nyttige målepunkter. Brukte du 'large'-modellen?
Jeg kom forresten nettopp over < https://arxiv.org/pdf/2402.01917.pdf >, "Whispering in Norwegian: Navigating Orthographic and Dialectic Challenges" av Per E Kummervold, Javier de la Rosa, Freddy Wetjen, Rolv-Arild Braaten og Per Erik Solberg som forteller mer om modellen.