Fredag 31. august 2001 12:44 skreiv Knut Yrvin:
Videre har jeg fått en kravliste fra Høle barne-, og ungdomsskules prosjekt for Nynorsk inn i IKT- opplæringa med "fullstendig" oversikt over hva de bruker av dataprogram i de forskjellige klassetrinn.
Kan du dela den lista med oss omsetjarar? Det ville vore eit fint utgangspunkt for å finna ut kva me skal ta tak i. (Viss ikkje lista er lik denne her, då <URL: http://www.hole.gs.rl.no/linux/rapport4.htm >, for den har me alt sett.)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes