søndag 4. desember 2005, 19:20, skrev Hans F. Nordhaug:
- Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-12-04]:
I plone: https://www.skolelinux.org/no/contribute/svn_intro https://www.skolelinux.org/no/contribute/svn-inn
Men akkurat denne var det noe feil med, den lå ikke i menyen, men jeg ordnet det nå :-)
Finner ikke denne i menyen til venstre...
Du må velge mappa «Bidrag» i menyen til venstre. De heter henholdsvis: Kom i gang med SVN Retningslinjer for SVN og Hent ned fra SVN
https://www.skolelinux.org/no/contribute/svn-ut https://www.skolelinux.org/no/contribute/svn-retningslinjer.html
Tilsvarende dokumenter i i18n.skolelinux.no og developer.skolelinux.no er også oppdatert samt andre filer der cvs forekom (merk fortid :-). svn-view ønskes som avløser av cvsview :-)
Flott at du fikset disse SVN-veiledningene, Axel.
Hans
PS! Hvor lenge skal vi kjøre dette dobbelt-løpet med i18n.skolelinux.no og www.skolelinux.org/no/contribute?
Til det er klart hvilket framtidig system vi skal bruke :-) Nå vet jeg ikke hvor saka står, men har fprstått det slik av vi ikke kommer til å fortsette med Plone, så da vil jeg ha en reserveløsning i et annet format :-) Men mulig plone kan legge ut alt sitt som vanlige html-filer som man kan redigere på annet vis? Vet heller ikke hvordan den samspiller med svn da ... Jeg liker versjonskontroll, ser ikke helt at Plone har det ...(?) Så for å være på den sikre siden lastet jeg det opp der også. Litt surt å måtte gjøre alt om igjen, men mulig det er litt paranoid ...
Mvh Axel