j
k
j a
j l
[Axel Bojer]
Fikk ingen svar på dette. Er det greit å holde møtet i kveld? Hvem kan? Ellers er jo morgendagen en mulighet ...
Fikk ingen svar på dette. Er det greit å holde møtet i kveld? Hvem kan?
Ellers er jo morgendagen en mulighet ...
La ikker merke til den før nå. Jeg kan ikke hele uka. Er ledig og i Oslo i starten av påskeuka.
Vennlig hilsen,
Back to the thread
Back to the list