Karl Ove Hufthammer wrote:
Oppdaga til min forskrekkelse at namna på piltastane i dei språklege retningslinjene var blitt endra frå «Pil venstre» og «Pil høgre» til «Venstrepil» og «Høgrepil».
Korfor vart dette endra utan å ta det opp på denne diskusjonslista
For det første er det veldig vanskelig å få med seg endringar i retningslinjene viss dei ikkje blir nemnte her på lista, for det andre bør slike endringar diskuterast opent på lista før dei blir gjort, og for det tredje synest eg endringane er ei forverring, då dei fører til inkonsekvens, sidan *formen* på namna til dei fire piltastane no er heilt forskjellig:
Venstrepil Høyrepil Pil opp Pil ned
Slik kan det då ikkje vera.
Hvorfor ikke?
Pil høyre og høyrepil er da ikke til å forveksle? Da kan de vel eksistere ved siden av hverandre kanskje?
Hva mener du forresten er inkonsekvent?
Jeg synes høyrepil og venstrepil høres helt greit ut.
Når jeg søker i svn, så finner jeg:
grep -iR "pil venstre" kde4-trunk/nb/|wc -l: 32 grep -iR "pil venstre" openoffice/po/nb/|wc -l: 4
grep -iR venstrepil kde4-trunk/nb/|wc -l: 10 grep -iR venstrepil openoffice/po/nb/|wc -l: 22
Altså ganske likelig fordelt, samlet sett (da OOo har vært rimelig konsekvent med å bruke venstrepil-formen). På google ser jeg et annet mønster forøvrig:
ca. 20 100 for "pil venstre" ca. 6 460 for venstrepil
Godt mulig det var en av OpenOffice-oversetterne som la inn ordet, jeg ser vi har brukt det siden 2004 en gang, så mulig dette ble gjort for lenge siden? Ellers enig i at slike endringer bør meldes på lista :-)
Hilsen Axel