tirsdag 30. september 2003, 00:58, skrev Tore S Bekkedal:
Hei hei. Det er meg som var den PDP-7 nerden fra debconf.
Jeg har veldig lyst til å bidra til dette prosjektet, er dette de riktige kanaler å ta det opp i?
Jeg tenkte at jeg kunne oversette? Jeg kan oversette mellom engelsk og norsk, og til nøds fra tysk til norsk/engelsk.
Bare send meg hvasomhelst så skal jeg oversette det, hvis det er noe behov for det. Også andre oppgaver hjertelig velkomne.
MVH
-Tore
Velkommen skal du være! Er det bokmål som er ditt domene? (På e-posten din ser det slik ut ;-) Du må gjerne være med å oversette KDE. Hvis du alt er medlem av skolelinux-lista, vil du ha sett at vi starter oversettelsen av de nye strengene til KDE 3.2 i disse dager. Gaute: er alt lagt klart for 3.2?
Hvis du vil oversette KDE kan du jo begynne med å melde deg på et par e-postlister: Se litt på lenkene og sidene på http://i18n.skolelinux.no/nb/ (f.eks http://i18n.skolelinux.no/nyttig.html ) Du kan overse det som står om veiledere, de er ikke i bruk. For mer informasjon, eller om noe er uklart, spør på lista (i18n-no@lister.ping.uio.no).
Ellers er det vel noen nettsider som skal oversettes til ulike språk, men da må noen andre forklare, for der vet ikke jeg detaljene :-)
mvh Axel Bojer