Petter Reinholdtsen skrev:
[Axel Bojer]
I morgen, ikke sant? Jeg er opptatt fra halv 4 og utover, dessverre. Også Espen Talberg er opptatt. Hvis vi kan ha det på formiddagen, så skal jeg være der :-)
Ja. Kan godt ta det før 4 for min del. Jeg planlegger å være hjemme og nerde hele dagen.
Flott! Hvis det tar en time er kanskje 12--13?
La inn en ekstra sak på lista ...
Godt poeng med synonymdatabasen. Jeg bør antagelig heller hente data derfra i stedet for no.speling.ord. Det må dog scriptes først. :)
:-) Den kan testes og er blitt en god del større og bedre enn i fjor. Mener den nærmer seg noe som kan utgis, men vil gjerne ha flere til å se på den først.
Mvh Axel