-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Eg er lei av og få desse påminningane om mitt passord etc. kvar månad. Så vidt eg hugsar er det ein plass liste-eigar kan skru av dette. Eg trur dei som er på denne lista, og held på med programvareoversetjing burde kunne klare seg utan:).
MVH,
Vidar
Fnq, Vfa'g vg? Gurer vf fb znal arjovrf ba hfrarg gung abbar haqrefgnaqf fvzcyr guvatf yvxr EBG13