[Keld Jørn Simonsen]
det høres ut som det er veldigt mange feil i den. F.eks må alle store A'er sorteres før de små.
Se her, ja. Ingenting er som en liten testcase for å få folk til å finne feil. Er dette i henhold til NS 4103 eller en annen standard?
Er det noen tegn jeg har glemt men som vi burde påse kommer i riktig rekkefølge?
Noen som vet om 'ð' skal sorteres som en bokstav, eller som et spesialtegn?
ð er et bokstav!
Joda, på Island, men skal den sorteres som en bokstav på norsk? Er det noen standard som har dokumentert dette?