On Tue, Apr 15, 2008 at 9:49 AM, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
Er det noen som vet hva som må til her?
Gaute: Vet du om dette er krevende å få til, eller har innsikt i hva som må gjøres?
Eg har sett på wiki-sida og dømefila, og skal prøva å laga ei tilsvarande norsk utviding. Meininga er at dette skal koma i staden for DicOOo, så det må vel inn i byggrutinane til ordlista etter kvart.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes