Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no writes:
Opera er på vei inn i vår CVS, og samisk-oversettelsen av Konqueror kan bli brukt som basis for en eventuell samisk oversettelse av Opera.
Jeg er redd for at Opera Software kan ha problemer med å la oversettelsene sine underkastes GPL.
Dei har framleis opphavsretten til det arbeidet dei har gjort, og kan gi det ut med andre lisensvilkår viss dei ønskjer.
Enhver annen fri/åpen lisens vil være helt grei. GPL krever stort sett at alle avledede arbeider skal lisensieres under GPL, og et slikt diktat får potensielt store konsekvenser.
Spørsmålet er om dei vil ha hjelp frå andre eller ikkje? Eg ser uansett ikkje dei store konsekvensane. I verste fall må Opera kaste omsetjingsarbeidet og gjere det på nytt sjølve.
Kjetil T.