Fredag 22. august 2008 skreiv Sverre Våbenø:
Jeg har byttet ut skjermbildet med feil info om flertallsformer, og skrevet min oppfatning av årsaken til at det sikkert er best om vi oversettere ikke endrer noe som helst i denne delen av dialogvinduet
:)
Vennligst si fra om jeg har tolket dette feil.
Du har tolka dette feil. Å ikkje leggja inn nokon informasjon om fleirtalsformene er endå verre. Det skal leggast inn rett informasjon, som er
nplurals=2; plural=n != 1;