[Åsmund Skjæveland]
Fordi elles klagar X på at Xlib ikkje støttar localet, og nynorskomsetjinga av Galeon og ymse andre GNOME-program blir berre brukt sånn innimellom. I tillegg gjer det at Galeon gjerne krasjar på seg, men det er ei anna sak.
X-problemet skal i teorien være fikset i XFree86 4.2.0. Sjekk bug #4 for mer info om dette.
Der er så vidt eg kan sjå alt i orden, men det hjelper ikkje X.
Nei, det hjelper ikke X.
Elles kan eg nemna at nb_NO ikkje er i lista «dpkg-reconfigure locales» gir meg.
Ja. Det kommer av at glibc/locales bruker no_NO i stedet. Dette er feilrapportert til GNU libc-utviklerne. Sjekk URL:http://bugs.gnu.org/cgi-bin/gnatsweb.pl?cmd=view%20audit-trail&pr=2981 info om feilrapporten hos glibc.
Nei, namnet er i aliasfilene «nn_NO.ISO-8859-1», eller «nn_NO.ISO8859-1» i X sitt tilfelle. Utan alias-oppføringa i X si locale.alias fungerer ikkje nn_NO-localet som det skal.
Aha. Jeg trodde du snakket om /usr/share/locale/locale.alias ikke /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias.