Sundag 3. april 2005 11:29 skreiv Petter Reinholdtsen:
Har en på plass automatisk stavekontroll av oversettelsene, eller kan dette være en ide å få på plass for OpenOffice.org?
Jeg snakker om å sette i drift ala det som finnes på URL:http://d-i.alioth.debian.org/spellcheck/ og URL:http://www.gnome.org/~kmaraas/latest/index.html.
Ja, klart det. Då kan me forbetra både omsetjingane og stavekontrollen på same tid :-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes