[Petter Reinholdtsen]
Hei. Finnes det noen frivillige her som kan oversette Debians installasjons-system til Nynorsk?
Du finner dem på <URL: https://hosted.weblate.org/projects/debian-installer/sublevel1/nn/ >.
Det er ikke så mye som mangler. :)
Takk til de som har bidratt. Debians installasjonssystem er nesten ferdig oversatt til nynorsk, men det gjenstår fortsatt litt. Nivå 1 har 25 strenger som må fikses, nivå 2 har 56, nivå 3 har 130, nivå 4 har 37 og nivå 5 har 12 strenger. Jeg så noen hadde lagt inn forslag i nivå 2, dvs. uten å ha bruker. Da må noen med registrert bruker godkjenne forslagene.