[Axel Bojer]
Jeg har opplevd det samme når jeg har prøvd å verve flere til å rette ord.
Jøss, er vi igang med å rekruttere? Jeg trodde vi fortsat avluset systemet, og mistenker at vi kan ende opp med å starte på nytt med andre ordklasser og flere utgangsord. :)
Hadde det vært mulig å innføre rettere på et «lavere» nivå, altså bare av selve ordet, så kan noen andre få samme ordet etterpå, men bare legge inn ordklassen i tillegg? Det kunne ha senket terskelen og gjort at flere deltar; ofte lettere å vaske enn å skrive inn alt fra grunnen av.
Kanskje en webløsning ala det som finnes på URL:http://www.dicts.info/dictlist1.php?k1=620 er en idé, der det er svært enkelt å komme igang med å bidra.