Til orientering har eg no starta å omsetta KOrganizer til nynorsk (veldig flott program, for øvrig). Eg har ikkje Internett-tilgang heime enno, so eg får ikkje meldt inn fila etter kvart. Denne e-posten er altso meint som ei åtvaring, slik at andre ikkje begynner på same fil.