Quoting Keld Jørn Simonsen keld@dkuug.dk:
On Thu, Apr 03, 2003 at 04:38:34PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
Alle månedsforkortingene er på tre bokstaver pluss punktum. Mars, april, mai, juni og juli forkortes ikke. Dagene forkortes med to bokstaver pluss punktum.
Det vil ikke fungere. Disse datoformatene skal ha ens lengde. De optreder i fillister, i logger mm. Det vil ikke se pent ut hvis de ikke har samme lengde. "april" er på 5 bokstaver.
Er det mogeleg å formatere datoformatet med tabulator så det går å bruke ulik lengde på månadsnamn. Evt eit format med lik lengd og eit med ulik lengde.
Håvard