Den 6. feb. 2009 kl. 15.49 skrev Sjur Nørstebø Moshagen:
Felles for dei fleste iSpell-baserte stavekontrollar (Aspell, Myspell m.fl. er alle derivat av iSpell i ulike versjonar og generasjonar) er at dei i utgangspunktet er bygd for engelsk. Dette har vore svært uheldig fordi engelsk ikkje har bøying å snakka om, ikkje har fri samansetjing, og har ein relativt idiosyncratic
Oversjå denne meldinga - ho vart sendt ved ein miss lenge før ho var ferdig :(
Sjur