Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:3D4D1461@epostleser.online.no:
Det er oppdragsgjevaren, Akershus fylkeskommune, som er litt redde for to ting. For det første vil ein ikkje at Sun (StarOffice) skal ta omsetjinga utan å gi noko som helst tilbake.
Æh, etter at de no har distribuert binærutgåver, har Sun (og andre) ein juridisk *rett* til å få tak i omsetjinga.