Fant i en eldre tråd (https://lister.ping.uio.no/pipermail/lister.ping.uio.no/i18n-no/2003-Novembe...) at vi ble einige om å kalle Lebels for «Merkelapp» (etikett står forøvrig ennå i ordlista, men på annenplass). Men så kommer: Data Labels ... som i https://lister.ping.uio.no/pipermail/lister.ping.uio.no/i18n-no/2003-Novembe... står som «Dataoverskrifter», som virker fornuftig på meg. Legger det inn i ordlista, jeg.
-Axel