-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
On 05/18/2013 12:17 AM, Petter Reinholdtsen wrote:
Tja, hvem vet. Men finnes norsk i repositories i det hele tatt, fra før? Uansett kan vi sikkert bruke bedre stemmer. Det verste er vel å lage uttaleregler, for Norsk er jo så forferdelig uregelmessig...
Arno