j
k
j a
j l
[Keld Jørn Simonsen]
Hva med å endre dette tegnet it Soft Hyphen? SHY?
Jeg ser fordelen med å bruke samme tegn som i datafilen for no.speling.org-systemet, da vi slipper konvertering. Hva er fordelen med å bruke SHY?
Vennlig hilsen,
Back to the thread
Back to the list