Og ble OpenOffice.org 3.3.0 også sluppet ;)
Ja, den er sluppet!
Hva skjer nå, Axel? Blir OOo fortsatt testet som før?
Mvh Egil
Nei, iallfall ikke av noen jeg kjenner. Men om noen frivillige melder seg (det vil ikke bli betalt mer), så kan jeg forklare og rettlede :-)
Stiftelsen går for at vi skal støtte LibreOffice. De er også de som er mest innovative og har endret mest siden forrige versjon og har de fleste utviklerne og er mest lovende, slik jeg ser det.
Vet ikke om noe testsystem for LibreOffice. Alle oversettelsene er dog gjort tilgjengelig uten noe snakk om det.
Ble oppslag i digi.no og på hardware.no også :-) http://www.digi.no/861195/lanserer-forste-versjon-av-libreoffice http://go.tek.no/?url=http%3A%2F%2Fwww.hardware.no%2Fartikler%2Flibreoffice_...
Jeg har lagt inn en kort beskjed om dette på forumet.
Mvh Axel Bojer
Tirsdag, 25.01.2011 kl 19:02 skrev Axel Bojer :
Til informasjon!
En milepæl og et veiskille!
Leveres på norsk og med norsk stavekontroll.
Mvh Axel Bojer
The Document Foundation launches LibreOffice 3.3
(...)