Onsdag 21. april 2004 23:16 skreiv Håvard Korsvoll:
Hei
No har eg henta ut malfiler for debian-installer steg 2 og 3. Desse er lagt inn i skulelinux sin cvs.
Eg har har oppdatert i forhold til gamle omsetjingar både for nynorsk og bokmål. No er det berre å setje i gang for å gjere det ferdig.
Du finn filene under: i18n/other/<lang>/debian/
Fint! Vil det seia at noko av informasjonen i i18n/CONTACTS er utdatert?
(Det kom forresten ny dpkg-versjon i dag, med nynorskomsetjing. Hurra!)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes - vêrfast i Ålesund, men hotellet har trådlausnett ;)