[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Jadå, eg rekna med du skjønte mønsteret ;-)
Feilen er då heilt sikkert at LANG-variabelen ikkje vert sett, sjølv om han er definert i /etc/environment. Kan du sjekka om LANG-variabelen har nokon verdi i ein xterm, og tilsvarande om du loggar inn på ein tekstkonsoll?
Når er det egentlig /etc/environment blir lest? Ved boot, ved innlogging, eller når et shell starter? Jeg håper det skjer ved innlogging, men er ikke helt sikker.