[Hans F. Nordhaug]
Nå er jeg ingen denyhosts-ekspert, jeg kjører FreeBSD med pf og da foretrekker jeg sshguard, men er det ikke bare å sett DAEMON_PURGE i konfigen? Ref http://www.mail-archive.com/denyhosts-user@lists.sourceforge.net/msg00257.ht...
Ikke jeg heller, som du sikker har forstått. Jeg hadde muligens satt på for lang periode. Nå er PURGE_DENY=2h og DAEMON_PURGE=1h, så får vi se.
Vennlig hilsen,