Axel Bojer wrote:
Det blir møte mandag 10/12-2007 kl. 17.30 ved inngangen til Galleri Oslo.
Møt opp, meld gjerne fra på forhånd om du kommer, så vi vet hvem vi skal vente på :-)
Se ellers tidligere e-poster for hvilke utfordringer vi arbeider med. Innspill tas også gjerne på e-post.
Hilsen Axel
Jeg har nå forsøkt å referere hva som har blitt gjort og snakket om på de tidligere møtene, og også tatt med et uformelt møte fra Skolelinux-samlinga.
Møtereferatene finner dere her:
http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8teplan?action=show
Det er selvfølgelig fullstendig mulig at det har sneket seg inn feil, så se gjerne etter om din deltagelse eller forståelse stemmer med det som står (refgeratene er stort settklipp og lim fra tidligere e-posstreferater, men tenker det er greit å ha alt på et sted og oversiktlig).
Hilsen Axel