On Sat, 27 Oct 2001, Bjørn Steensrud wrote:
Jeg har oversatt fire og en halv fil av kword-manualen til bokmål,
Bra! :-)
det stopper opp litt nå pga andre saker. Kunne ikke være med på kurset, så jeg vet ikke hvor .po og/eller .docbook-filene skal sjekkes inn?
po-filene skal inn i skolelinux/i18n/kde-i18n/no/messages/docs/koffice
Det trengs også mange flere skjermbilder til det som er gjort
Det hadde vært deilig om produksjon av skjermbilder kunne "skriptes" (automatiseres)...