På Fredag 11 juli 2008 , 20:36:44 skrev Karl Ove Hufthammer:
Fredag 11. juli 2008 skreiv Alexander Nicolaysen Sørnes:
Jeg har også tilgang til KDEs SVN, så hvis noen gir beskjed til meg eller listen kan nye oppdateringer bli lagt inn (med mindre dette skaper problemer for skriptene til Karl? :) )
Det er eit ganske komplisert system so vert brukt, spesielt no etter overgangen til «summit»-systemet. Men viss du trur du får det til å fungera, so ver so god. Alle skripta ligg i SVN (med du må òg lasta ned delar av KDE-SVN, med skripta som finst der, pluss ha python og nyare gettext installert).
Får se om det virkelig blir nødvendig med oppdateringer, da :)