Eventyrlig bra!
mvh Knut
-----Opprinnelig melding----- Fra: Gaute Hvoslef Kvalnes [mailto:ai98ghk@stud.hib.no]
Bokmålet er med, det er heilt sikkert. Det er visst og enno eit par ting som held KDE 2.2.1 tilbake, så omsetjingane frå i dag kjem nok med. (Til og med KMail er omsett no, bra!)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes