Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200504221525.32591.axelb@skolelinux.no:
Comment=KOffice-filterinnpakning synes jeg lyder bedre enn Comment=KOffice-filteromslag
Eller er det bare meg?
«Omslag» er no kortare ...
Men i mange tilfelle vil rett og slett «grensesnitt» vera best. Det kan vera både dekkande og presist.