Karl Ove Hufthammer skreiv:
Axel Bojer:
Som du selv skriver, så er en-/flertallsformen noe Kbabel automatisk satte inn, derfor gikk vi ut ifra at dette var rett, hvis så ikke er tilfelle bør forøvrig feilen meldes. Hva er i så fall rett?
PO-filene skal innehalda:
Plural-Forms: nplurals=2; plural=n != 1;\n
Får du feilmeldt dette til rett instans?