tirsdag 6. august 2002, 13:48, skrev Herman Robak : | On Tue, 6 Aug 2002, Axel Bojer wrote: | > Noen filer ble ødelagt da jeg oppdaterte i morges. Jeg skal rette dem i | > morgen (Jeg har oversatt noe så det må nok bli meg. Ikke spør hvorfor jeg | > ikke bare bruker hjemmemaskinen. Kortversjon: Debian vil ikke på nett). | > Dette gjelder: | > | > kpresenter.po | > kchart.po. | > Dessuten var det feil på kivio.po, men håper jeg skal være i orden nå ... | > | > Det er også noe galt med koffice.po, men der har ikke jeg gjort noe. | > Kan noen andre ta den? Herman? | | Jeg sjekker inn min arbeidskopi av koffice.po i kveld.
Fint!
Axel