Axel Bojer skrev:
Jacob Sparre Andersen skrev:
Axel Bojer skrev:
De skal nok på et tidspunkt blive udsendt til en korrekturlæser.
Hmm, da jeg ikke er dansk: mener du med "skal" at det burde skje eller at det kommer til å skje (eller begge? :-) ?
I betydningen at det er meget sandsynligt at det sker. Hvis stavemåderne ikke af andre årsager når at blive endeligt godkendte (eller afviste) til at være med i ordlisten, kan du være sikker på at systemet på et tidspunkt vil udsende dem til korrekturlæsning.
CONJUGATION: flertall, ubestemt HYPHENATION: slit~ere (...)
Det bør du _absolut_ ikke gøre. Det vil ikke give det resultat jeg gætter på at du ønsker.
Hmm, det er nok ikke jeg direkte, men e-postprogrammet mitt :-(
Ahhh.
Hvordan sjekker jeg hva som faktisk er havnet i ordlistene? De skal kanskje legges på nett når noen har ordnet med det :-)
Jeg har tænkt på at sætte det op som en mulighed at man som korrekturlæser kan abonnere på med faste mellemrum at få tilsendt en oversigt over hvad man har fået føjet til ordlisten siden sidst. Det bør måske også være sammen med nogle tal for hvordan arbejdet med ordlisten skrider frem og hvor højt man rangerer som korrekturlæser.
Jacob