On Mon, 20 May 2002, Axel Bojer wrote:
Hei! Jeg har jo sett hvor mye som er gjort med head-kde-filene. Ikke mye igjen der. Ser ut til å ha vært en kjempejobb? Men: datoen for utsendelsen av KDE 3.1 er vel utløpt? Eller har det ennå mening å arbeide på disse, sånn rent akutt? (Og når blir eventuelt en oppdatering=forbedring, språkvask) av disse filene aktuelt? Ser at det stadig er gjort noe der når jeg oppdaterer...
Språkvask er aktuelt. 3.1 er ikke den vi jobber mot; det er den egentlige "head" nå for tiden. Vi har 3.0.1 i vår CVS, og den er "fredet" i noen uker fremover for at oversetterne skal ha arbeidsro.
Så var det skolelinux-cden: når var det den skulle sendes ut? Mener også den fristen er over, men har ikke den mailen der det sto lenger...
Nei, fristen er ikke helt ute. Det er noen få dager igjen. Ytterst få! Er det hull eller mangler i 2.2.2 som leserne av listen vet om: Rett dem opp _nå_! Skolelinux vil gå i trykken innen utgangen av mai. I hvert fall må vi ha sendt fra oss masteren innen den tid.
Det blir ikke utsatt. Om en uke går toget.