[Karl Ove Hufthammer]
Det er kanskje på tide at me får fjerna «no_NO» som eit lokale frå glibc fullstendig (no er det eit alias til nb_NO), for å unngå at folk lagar omsettingsfiler med dette namnet (eg har sett fleire eksempel i det siste).
Det tror jeg kun er en god ide når alle operativsystemer med uavhengige libc/locale-implementasjon gjør endringen samtidig. Det er jo ikke alle som bruker glibc.