Karol Ptasinski:
gmane.comp.internationalization.norwegian Hei! Jeg lurer på om/hvorfor man alltid skal ha mellomrom før ellipse (...) i menyer.
Ja, det skal ein. Det har me blitt einige om, då det òg er i samsvar med bruk av ellipse som avslutning på setningar elles i norsk.
Men om ellipsen markerer utelating, for eksempel eit filnamn eller ein songtittel som er avkutta grunna mangla plass, skal det ikkje vera mellomrom før.
For øvrig skal ein bruka ellipseteiknet «…», ikkje tre punktum: «...».