On Mon, 2008-04-14 at 11:26 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer:
Nå gikk det opp for meg hva du mener med «inkonsistent»: Pil opp/ned vs. Venstre-/høyrepil
Nettopp.
Jeg synes ikke det gjør noe. Oppil og nedpil er ikke bedre heller, så jeg synes vi kan ha det slik.
Nei, «Oppil» og «Nedpil» er ikkje bra,
ein kan seie "oppoverpil" og "nedoverpil", men det vert noko lange ord. i somme samanhenger er det kanskje meir naturleg likevel.
"trykk pil opp for å ..." kontra "trykk oppoverpil for å ..."