On Wed, Dec 12, 2001 at 04:11:52PM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Roy-Magne Mo]
Skal eg sjekke inn ein po-filer frå utvalde Gnome appliksjonar i CVS?
Tar du ansvaret for å sørge for at disse oversettelsene kommer inn i Gnome?
ja
Har du skrivetilgang til Gnome CVS?
ja