On Thu, 2003-03-13 at 12:09, Hans Fr. Nordhaug wrote:
Dette spørsmålet er vel egentlig en kopi av https://lister.ping.uio.no/pipermail/lister.ping.uio.no/i18n-no/2003-March/0...
Jeg har sjekket inn bokmål for poEdit (pluss oppdatert for nynorsk), merket av i fremdrift.html for "klar til vask". (Jeg fant ingen buger.) Er dette alt?
Ja, for så vidt. Du har fullført din del av syklusen, og kan gå videre. Det er flere halv- og uoversatte programmer, og flere kan trenge litt korrektur. Dokumentasjonen (hjelpetekstene) gjenstår for det fleste programmene.
Men det er fint at du spør! Alt som kan gjøres tydeligere, bør det gjøres noe med, på sikt.
Uansett burde et kort avsnitt om dette komme inn i "Omsetjarhandbok for Skulelinux" - http://i18n.skolelinux.no/handbok/ Jeg fant i alle ikke noe.
Godt poeng! Gaute? (OK, dette er egentlig like mye mitt bord som Gautes ...)