* Knut Erik Hollund khollund@responze.net [2003-11-19 23:08:33 +0100]:
I sammenheng med prosessene synes jeg ikke <fraråde> passer helt inn. <flytt tjenesten ned for å fraråde den> ??
Hva med <flytt tjenesten ned for å forelde den> ?? Hmmm - <avskrive> passer muligens bedre ?
«Flytt tjenesten ned for å gjøre/merke den avleggs»? «Flytt tjenesten ned fordi den er avleggs»?
Eivind