I følgje fellesordlista skal «hide» vere «skjule» på norsk, mens dei språklige retningslinjene meiner vi skal bruke «gøyma». Eg går ut i frå at retningslinjene tar presidens, men bør ikkje fellesordlista da òg innehalde «gøyma»? Om det er uønskt at bokmål skal bruke «gjemme» så kan det stå «skjule, nyno.: gøyma» eller noe liknande.
(Eg må bli flinkare å bruke denne e-postadressa når eg skal poste noe her)